30.5.14

Review: H&M Mega Volume Mascara



 

Hey iedereen vandaag zijn Dewi en ik even naar de H&M geweest. Wij zagen daar deze Mega Volume Mascara en wilden hem €2,95 graag uitproberen lees snel verder voor ons oordeel!


 
Nou zoals jullie op de bovenste foto al zien de verpakking ziet er best wel chique uit, het is duidelijk watvoor een product het is en je kan op de zijkant zien hoe het borsteltje eruit ziet.
Zoals je ziet het borsteltje is best wel groot, vind ik opzich wel fijn werken en houd de wimperhaartjes mooi gescheiden.
 
Dan nu even iets tussendoor: de mascara stinkt!!! Gelukkig is deze geur weg als de mascara eenmaal op je wimpers zit maar daarvoor is het even neus dichtknijpen...




De ingrediëntenlijst ziet er okee uit. Ik kom geen rare dingen tegen ofzo.

Dan nu de foto's van de mascara aan het werk!

Dit zijn mijn wimpers met niets erop:
Sorry voor de wazige foto :(

En dan nu met de mascara op:
Ik vind de mascara er goed uitzien en geeft een vol effect (volume dus :) ) De prijs? Ik vind €2,95 niet duur voor zo'n goede mascara en dit had ik eerlijk gezegd nooit van de H&M verwacht! Ik zou hem zeker aanraden en geef de mascara een 9,5. Waarom geen 10? De geur, puur die vieze vieze geur maar ja die ruik je gelukkig niet meer na het opdrogen.
 
xoxo dit was het alweer x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten