30.5.14

H&M bronzing powder

heey allemaal, wij zijn net even de stad in geweest.  we hebben niet veel gekocht, maar het is wat. ik (Dewi) had nog een bronzer nodig. dus toen we bij he H&M waren, was er een deel met allemaal beauty stuffs. het varieerden van bodysplashes tot oogschaduw. het was ook allemaal niet zo duur. daar zag ik deze bronzer liggen, ik ga hier in dit review meer over vertellen



dit is dus de bronzer van de H&M, hij kostte maar €4. hij is in de kleur dark tan.
het is wel een hele poederige bronzer en er komt veel pigment van af, dus met het aanbrengen moet je het wel goed vervagen


ik heb hem naturlijk ook op mijn gezicht geprobeerd. dit is het resultaat:


mijn mening over deze bronzer is dat het een hele goede bronzer is! ik raad hem zeker aan omdat hij ook niet zo duur is.

 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten