24.5.14

my 5 beauty favorites

my 5 beauty favorites
Er zijn wel honderdduizend beauty producten. Maar natuurlijk heeft iedereen zijn eigen favorieten. dat heb ik ook! in dit artikel ga ik jullie vertellen wat mijn 5 absosulte favorieten zijn, en waarom dat mijn favorieten zijn. mijn nummer een is ofcourse..............



  1. Mijn absolute nummer een is ofcourse, nivea soft. omdat deze creme  je huid zo zacht maakt. je kan het voor je gezicht gebruiken. maar je kan het ook voor je lichaam gebruiken. echt een aanrader! 
  2. mijn nummer twee is de reinigingsdoekjes van de primark.  ik vind die fijn omdat ze snel je makeup eraf halen, en ook je huid goed hydrateerd.
  3. op 3 staat bij mij de nieuwe eyebrow kit van essence! deze is nieuw in de collectie, in deze kit zitten twee kleuren. een donkere en een lichte. Ik ben blond dus daarom heb ik het doosje voor blondines. de lichtste kleur is precies goed voor mij. de kleur is mooi en blijft Lang zitten.
  4. op nummer vier staat de foundation van de hema. ik heb hier al een review geschreven, ik zeg het gewoon nog een keer... het is echt een van de beste goedkope foundations!
  5. last but not least.... het absolute nude pallate van catrice. hier in zitten vijf shimmery kleuren, die varieren van een highlighter, tot een donkerbruine kleur. je kan hier heel veel mooie looks mee maken. Ik gebruik hem  bijna elke dag!
      dit Was mijn top 5, dit zijn ook producten die ik dagelijk gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten