24.5.14

budget ooglook

dit is een site voor beginners op het gebied van beauty en makeup. ook zal niet iedereen het geld hebben voor zulke dure producten. dus ik ga vandaag voor jullie een ooglook maken met budget-proof producten! als je de look wilt zien, lees dan maar verder.


ik zal eerst vertellen wat ik ga gebruiken. voor de oogschaduw gebruik ik het absolute nude palette van catrice, deze kost €5 en bevat zes kleuren


de swaches ^                                                                 het palette zelf ^

voor de eyeliner gebruik ik de extra longlasting eyeliner pen van Essence. deze pen heeft een heel dun 'kwastje' en die brengt heel mooi in een rechte lijn aan. deze eyeliner pen kost bij de Kruidvat €2,59



de mascara die ik gebruik is de Essence get big lashes mascara. Deze mascara kost €2,89. ik kan hem echt aanraden omdat hij veel volume aan je wimpers geeft en hij maakt ze mooi zwart.






oke, we gaan beginnen met de ooglook. we beginnen met de lichtste kleur als highlighter gebruiken op je wenkbrauw bot











daarna breng je de kleur daarnaast aan op je ooglid









als je dat hebt gedaan, breng je de donkerste kleur op het palette aan in je crease.











we zijn nu klaar met de oogschaduw, je kan er voor kiezen om nog eyeliner aan te brengen. ik heb er voor gekozen om dat wel te doen. ik ben er niet zo goed in, maar dit is het resultaat. ik heb daarna nog een laagje mascara aangebracht:




dit was mijn budget ooglook, ik hoop dat dit voor jullie makkelijk te maken is! ik doe zo'n ooglook best wel vaak.
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten