17.3.14

30 day shred challenge van Jillian Michaels

Hey! Lang geleden xd. Vandaag hebben Dewi en ik de eerste dag van de 30 day shred challenge gedaan! (Nou ja, voor mij was het mijn eerste dag, voor Dewi al haar zevende)

In deze blogpost leg ik uit hoe de shred workout in zijn werk gaat, en wat je allemaal nodig hebt qua materiaal maar je hebt natuurlijk ook een goede motivatie nodig!

Lees gauw verder!~

Zoals je dus al las heb ik vandaag de eerste dag van de shred workout gedaan, ik vond het best meevallen maar Dewi zegt dat het nog komt, het zwaardere gedeelte.

Wat belooft Jillian ons?

Nou eigenlijk belooft het alleen huge calorieburn!!! En verder zegt Jillian moet je hard werken en iedere dag de workout doen want wie voor 20 minuten per dag goede resultaten wil, moet keihard zijn best doen. Daarover gesproken, ze zegt trouwens steeds in de filmpjes: 'Keep it going!' of 'No break allowed!' omdat, je dus voor die 20 minuten per dag gewicht wil verliezen, en je dus geen pauze in mag lassen want, dat kost tijd, en dat moet je weer inkomen en alles...

Wat heb je nodig?

Wat je nodig hebt: eigenlijk maar 2 dingen (en die zijn niet eens noodzakelijk): een yogamatje, en 2 gewichtjes van 1 kg. Het yogamatje kan je vervangen door zacht tapijt als je dat niet in je huis hebt tja dan een handdoek misschien? En dan de gewichtjes? Die kan je gewoon vervangen door 2 volle flesjes water van 0,5 L. Dat is maar 1 kg bij elkaar, maar ja de oefeningen zelf zijn al zwaar genoeg en zeg nou zelf , je wil toch niet voor 30 dagen 2 gewichtjes aanschaffen?

De resultaten...

Dan nu een paar foto's van de resultaten die ik op internet heb gevonden:



Ik hoop dat jullie aan de hand van dit artikel een beetje hebben kunnen beslissen of jullie mee willen doen xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten