24.5.14

gel liner voor maar €1 !

Toen ik laatst met een vriendin naar de action ging, zag ik dit liggen: gel-eyeliner! er zat een kwastje bij, en het koste maar €1! Voor maar één euro wou ik hem wel proberen.


 

dit is hem dus! de gel-eyeliner van de action.  het is een waterproof liner. ik vind het een hele fijne liner omdat hij heel goed en in een rechte lijn aanbrengt.

dit zijn de swatches, ik heb ze met het kwastje aangebracht. daarna ben ik er met water overheen gegaan. nu nog zie ik lichte strepen. maar het is een hele fijne gel-eyeliner. ook het kwastje is heel fijn, het is een schuin afgesneden kwastje. je kan natuurlijk ook gewoon je eigen kwastje gebruiken, maar deze is ook heel erg fijn.

Dus, mijn conclusie van dit review is dat dit een hele fijne, budgetproof gel-eyeliner is. en ook nog is waterproof! De prijs van deze gelliner is €1, en verkrijgbaar bij de action.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten