9.3.14

Workout

hey allemaal, ik ben sinds vorige week helemaal fan van workouts die je zelf thuis kunt doen. laatst vond ik er een op het internet, een voor flat abs. oftewel een voor sterke buikspieren. hij is best wel zwaar, maar als je hem hebt gedaan voelt dat echt goed! ik doe nu bijna elke dag wel een workout. ik ben ook bezig met gezonder eten. natuurlijk niet helemaal niks eten, maar gewoon geen ongezonde tussendoortjes meer. alleen maar fruit. en ik probeer ook meer te bewegen. als je zo gezond bezig bent, ga je vanzelf echt lekker in je vel zitten!
hier komt de workout dan:


als eerst doe je 20 crunches, dat doe je door op de grond te gaan liggen en je voeten plat op de grond te zetten. probeer dan om omhoog te komen zonder je handen te gebruiken. na een paar keer gaat het vanzelf makkelijker.  bij de crunches probeer je met je handen je knie aan te raken.
dan doe je 10 sit-ups, dit is bijna het zelfde als de crunches. maar dan kom je helemaal omhoog:
daarna doe je 40 seconden de plank, je staat dus 40 in die positie. probeer daarbij je buikspieren goed aan te spannen:
 
daarna weer 30 crunches
 
dan hou je even 30 seconden rust
 
dan 15 sit-ups
 
dan weer 40 seconden plank
 
dan 30 seconden crunches
 
dan doe je 20 reverse crunches, dat is bijna het zelfde als crunches alleen trek je je knieĆ«n naar je neus: 
 
 
 
dan 30 seconden rust
 
daarna 40 crunches
 
dan (weer) 40 seconden plank
 
dan 15 reverse crunches
 
dan als een na laatste 15 crunches
 
en als laatste de plank zo lang als je kan.
 
 
dit was de hele workout! wel echt zwaar. maar ik denk dat als je het vaker doet dat het beter gaat!
 
xx
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten