9.3.14

Review: Essence Coverstick Abdeckstift



Hey iedereen! Sorry dat het zolang heeft geduurd maar hier is hij dan eindelijk het review over de essence coverstick abdeckstift, wij hebben de coverstick getest en gedragen in 05 MATT BEIGE, een medium kleur lees snel verder voor ons oordeel!





Allereerst de stick zit netjes verpakt, eerst in een kartonnetje en daarna in een soort van lipbalm vorm verpakt, de vorm van de stick is dan ook zoals die van een lipbalm of lipstick.

Dan nu de ingrediƫnten, bij de ingrediƫnten staat niet veel bijzonders behalve: parafine?!? en talg, wax en parabenen.. Niet voor iedereen geschikt dus

Verder belooft het etiket de huid te concealen (hieruit merk ik op dat het dus een soort concealer is) van huid imperfecties met een matte finish, de formule met allantoin zou de huid kalmeren. Er staat ook dat de stick geschikt is voor alle huidtypen dat is dus niet zo...

Dan nu de swatches! Op de foto hieronder ben ik een keer met de stick over de rug van mijn hand gegaan. Wat me opvalt is dat de finish matt is (check!) maar dat hij wel heel geel (bijna oranje) op mijn huid uitvalt!


Hieronder op de tweede foto heb ik hem wat uitgeveegd, hij is nog steeds een beetje gelig...


Dit was het review, ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik geef de stick een 7 want de finish is wel heel geel en hij past niet helemaal bij mijn huidtype wat ik wel dacht in de winkel.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten