11.3.14

What's in my schoolbag

heey allemaal, is zie deze 'tag' wel vaker voorbij komen. ik kom net van school en heb van alles foto's gemaakt. ik ( Dewi ) doe tto, oftewel tweetalig onderwijs. dat betekent dat je bijna alle vakken in het Engels krijgt. Best lastig maar wel heel leuk.

dit is mijn schooltas, ik heb deze van de vriendin van mijn vader gekregen. hij is best groot, maar ook wel heel fijn want alles past er in! deze gebruik ik pas sinds 2 dagen maar ik vind het een hele fijne tas!
dit had ik het 3e uur, muziek. het 1e & 2e  uur vielen uit. het is alleen een werkboek, we hebben geen tekstboek ofzo.
 
 
het uur daarna had ik wiskunde. een schrift, tekstboek en een antwoorden boekje (wat soms best handig is als je geen zin hebt in huiswerk). Ik vind wiskunde best wel moeilijk.
 
dit zijn mijn Engelse boeken, er hoort ook nog een  map bij maar die ligt op school. ik vind Engels een heel leuk vak.

Als laatste uur Frans, dat vind ik zo een saai vak! Ik ben er ook niet zo goed in maar jaa :)
 
wat er verder nog in mijn tas zat was:
 

mijn broodtrommel, altijd handig :)
 

 
mijn agenda, ik heb hem zelf versierd. en ook hebben een paar vriendinnen er wat opgeschreven
 

 mijn oortjes, die gebruik ik het liefst elke les, maar het mag helaas niet in elke les

 
en als laatst mijn rekenmachine, die gebruik ik niet zo vaak maar ik had hem vandaag nodig bij wiskunde
 
hopelijk vonden jullie het leuk! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten