10.3.14

Review: Max (Action) Smokey Eyes get the look


Hey allemaal, vandaag zijn Dewi en ik naar de action in Alkmaar geweest en daar zag ik dit smokey eyes get the look pakketje, ik dacht ach voor €1,59 kan ik het allicht proberen, je hebt dan namelijk wel mascara, eyeliner en oogschaduw. In deze post review ik hem voor jullie, lees dus gauw verder!
 
Ik pakte het pakketje om het zo maar even te noemen uit, en zag als eerste de oogschaduw, ziet er niet verkeerd uit DACHT IK totdat er dit gebeurde: ik maakte het doosje open en toen gebeurde er dit:
Het dekseltje viel er zomaar af! Oke het is action maar dit had ik toch echt niet verwacht! Maar goed ik ging dus verder met swatches maken, hier maakte ik ook een foto van:

Ook niet echt geweldig, ik zal je eerlijk zeggen de wit leek net op poedersuiker en de rest was heel smudgy.
 
Maar goed ik bracht de oogschaduw dus aan (wat overigens niet heel makkelijk ging), hier heb ik jammer genoeg/gelukkig geen foto van.
 
Ik ging verder met de eyeliner, wat gewoon een potlood bleek te zijn :'), daar heb ik ook maar geen foto van gemaakt van hoe het eruit zag maar wel van de eyeliner/potlood zelf:
Het potlood werd na een keer gebruiken al stomp en over de lijnen die het zette zal ik het maar niet hebben... Ik weet het action enzo maar dit?!? Dit had ik zelfs van de action niet verwacht.
 
Verder met de mascara dan maar, ik verwachtte hier eerlijk gezegd niet zo heel veel meer van, maar tot mijn grote verassing bleek de mascara heel fijn te zijn!
Ik vind de verpakking van de mascara iets weghebben van de mascara's van Rimmel en L'oreal.

Hier heb ik de mascara opgedaan:


Best mooi hè! Vooral voor meiden die net beginnen met make-up en alles is dit een mooie subtiele maar toch zichtbare mascara! Je kan hem trouwens ook los kopen bij de action (gelukkig).
 
 
Schrik niet! Dit is de uiteindelijke 'smokey' look zonder de eyeliner dan, van de eyeliner werd ik serieus helemaal gek.

Ik vind het er niet heel erg smokey uitzien... Maar het kan er opzich wel mee door

Oordeel: Oogschaduw: :( Eyeliner: :( Mascara: :)))))

Koop dit pakketje dus niet maar sla wat van die mascara in

xx
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten