26.5.14

Hooikoorts

Hey even een kort stukje voor de mensen met hooikoorts onder ons. Ik heb zelf ook hooikoorts en weet dus hoe vervelend het is in dit artikel wat het is en wat je er tegen kan doen.




Je kent het wel, het is mooi weer je bent lekker buiten huiswerk aan het maken (ik zeg maar wat) . En er staat een zacht briesje. De bloemen zijn in volle bloei en de bomen zijn ook weer groen en jij? Je bent aan het niezen, hoesten, proesten. Je hebt rode (jeukende) ogen. En je neus zit constant verstopt in één woord samengevat: Je hebt hooikoorts.

Hier de tips:
- Gebruik oogdruppels of pilletjes, het werkt echt
- Zit zo min mogelijk aan je ogen/neus
- Vermijd bloemenvelden
- Zet buiten een zonnebril op (als de zon schijnt of als het zonnig weer is anders zie je er echt uit als een mongool :') 
- Doe geen mascara op als je veel laat hebt van hooikoorts en anders waterproof (ivm tranen enzo)

Dit waren mijn tips die ik altijd gebruik. Van die zonnebril gebruik ik trouwens niet maar ik weet wel dat ie werkt. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. 

Xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten