9.3.14

Review: Essence All About Matt! Fixing Loose Powder



Hey!! Ook op dit review hebben jullie even moeten wachten maar hier is ie dan! Het review van de Essence All About Matt! Fixing Loose Powder! Ik heb dit product nu ongeveer een week getest dus lees gauw verder wat ik ervan vond! (sorry voor de onduidelijkheid van de foto's als je erop klikt wordt het beter)




 
Ik heb deze poeder voor €1,- gekocht omdat hij uit het assortiment gaat, tenminste bij de kruidvat in  Heiloo wel. Dus ik verwachtte er eerlijk gezegd ook niet zoveel van..
 
Allereerst de layout! Ik vind de layout gewoon basic wel mooi maar niet chique ofzo.
 
Dan wat praktische info: er zit 11 g in en hij is 18 maanden 'goed' zeg maar.
 
Met dit soort poeder heb ik nog nooit gewerkt, ik vind het eerlijk gezegd niet heel fijn werken.. Je moet heel veel aftikken van je poederkwast en de verpakking is niet bestand tegen het lekken van de poeder, waardoor ik hem in een apart etuitje met doen zodat me hele tas niet onder de poeder zit,
 
De poeder is wit, maar als je je kwast GOED aftikt is het transparant op je gezicht, als je namelijk niet goed aftikt, lijkt het alsof je hele gezicht onder de poedersuiker zit.
 
Nou ik denk dat je het al gehoord hebt ik ben niet heel enthousiast over deze poeder, maar ja ik verwachte er ook niet heel veel van en gelukkig was hij maar €1,- dus als je besluit hem te kopen ga je er ook niet failliet aan.
 
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten