9.3.14

Tag: What's on my phone?


Hey iedereen, vandaag een tag namelijk de what's on my (Eleanor) Phone? Ik laat jullie zien welke apps er op mijn iPhone staan en welke ik het meeste gebruik, lees dus gauw verder!
Laten we beginnen met de eerste pagina, de basics oftewel de apps waarvan je sommige helemaal niet nodig hebt maar die je er niet af kan halen, weet niet of het nodig is maar ik leg even kort uit waarvoor ze allemaal zijn:
Berichten: Om gratis berichten te versturen naar andere iPhone gebruikers of sms'en met Samsung of andere merken
Agenda: Gewoon een agenda in je telefoon, je kan afspraken toevoegen en synchroniseren met je google account
Foto's: Waar de foto's komen die je op je telefoon gedownload of gemaakt hebt
Camera: Om foto's te maken
Video's: In de iTunes store kan je films komen en die komen dan hier terecht.
Kaarten: Voor navigatie en te kijken waar op de wereld je bent.
 
Weer: Voor de weervoorspellingen over de hele wereld.
Passbook: Een soort qr-scanner en daar worden al je kortingsbonnen en alles bewaart.
Notities: Even kort een dingetje opslaan om te onthouden? Dat kan in de notitie-app!
Herinneringen: Volgens mij een soort to-do list, ik gebruik het nooit.
Klok: Voor alarm, timer, stopwatch en natuurlijk de klok
Game Center: Volgens mij krijg je hier bericht als je aan de beurt bent met een spelletje.
Kiosk: Hier kan je de kranten/tijdschriften lezen die je gekocht hebt.
iTunes Store: Liedjes kopen/downloaden.
App Store: Apps, Tijdschriften/Kranten en nog veel meer kopen/downloaden.
FaceTime: Een soort van skypen maar dan met een andere iPhone/iPod gebruiker.
Telefoon: Om te bellen
Mail: Om je mail te checken.
Safari: Om te internetten.
Muziek: Om je muziek die je gekocht hebt in de iTunes store af te spelen.

Op naar de volgende pagina:
 
Instellingen: Na ja hoe leg je dit uit?
We Heart It: Een superleuke app met allemaal leuke foto's die je kan 'hearten' en downloaden

WhatsApp: Gratis sms-dienst, (ik denk dat de meeste van jullie dat wel hebben)
Instagram: Om foto's te posten van wat je gedaan hebt, ook #SELFIE
YouTube: Video's afspelen
Telegram: Whatsapp crashte en toen was telegram het alternatief
Twitter: Tweet plaatsen, tweets retweeten ga zo maar door.
Shazam: Hoor je lekkere muziek en wil je herkennen welk liedje het is, dan is Shazam de ultieme app voor jou!
Snapchat: Chatten met foto's heel kort gezegd
Emoji: Emoticons voor whatsapp
Periodical: Menstruatie bijhouden, die ga ik verwijderen, gebruik ik eigenlijk bijna nooit
Druppel: Wanneer gaat het regenen?
Mijn Hi: mb-verbruik bijhouden
Voicemail: Gratis voicemail beluisteren
AppVanDeDag: Een dag lang is een betaalde app gratis.
Kik: Een soort WhatsApp

Op naar de laatste pagina:
 
Hulpapps: Zometeen zie je het mapje specifieker, geldt ook voor Fotografie en Spelletjes
Wattpad: Boeken lezen maar, dan niet van bekende schrijvers maar meer Fanfiction en fantasie verhalen
iTube: soort YouTube maar speelt dan ook op de achtergrond verder.
NodeBeat: Met deze app maak je zelf een beat!
9GAG: geniale app! Download maar gewoon!
Reisplanner: Ik ga vaak met de trein naar school en zo kan ik actuele wijzigingen bijhouden
Free Music: De liedjes die ik niet op iTunes kan vinden, vindt ik hier meestal wel :)
Emojizer: Ook een geniale app! Alleen vandaag gratis met AppVanDeDag.
 
Dan nu specifiek de mapjes:
 
Het mapje hulpapps staat er standaard op.

 
Aviary: Foto bewerker
Retrica: Verschillende fotofilters
Pic Collage: Collages maken van verschillende foto's
Labelbox: Leuke en schattige labels bij foto's plaatsen
Wallpaper fix: een foto zo maken tot de perfecte achtergrond.


Flappy Bird: iedereen kent hem wel denk ik
Ice Cream Jump: Cool spel
Happy Jump: variant van Ice Cream Jump
Bingo Pop: Een lekker ouderwets potje bingo
TripleTown: Vaag spel wat ik zelf ook niet helemaal snap
Omicron: Wat doet die op mijn telefoon??
WEETIKVEEL: Mijn wekelijkse toets in algemene kennis.
 

Dit was het dan, mijn telefoon staat niet heel vol maar ik vind het best zo .

Tot snel xx
 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten