16.2.14

Review: Essence Love letter nailpolish

Hey, zoals jullie in het shoplog hebben gezien heb ik 2 nieuwe nagellakjes gekocht! De essence love letter nailpolish 02 I GOT A CRUSH ON BLUE! & 04 DEAR PEACH!

Ik ga ze vandaag voor jullie reviewen op dekking, textuur en natuurlijk uiterlijk!


Laten we beginnen met dekking, ik begin met een laagje basecoat, laat dat drogen doe een laagje 02 I GOT A CRUSH ON BLUE! eroverheen en dan zie ik dit, niet heel dekkend ik kijk er eigenlijk dwars doorheen:
 
Laten we kijken of het beter wordt na een 2e laagje:
 
 
Het is veel beter! Hij is nog steeds niet perfect dekkend maar met 2 laagjes komt het er aardig van in de buurt. Het is een soort babyblauwe kleur tegen wit aan.
 
Dan nu de textuur van de lak het is vrij dun, maar met 2 laagjes dus wel dekkend genoeg:
 
 
Edit: als je echt perfecte dekking wil heb je 3 laagjes nodig
 
Het uiterlijk is schattig: natuurlijk het essence teken met daaronder handgeschreven love letters . Dit geldt trouwens ook voor 04 DEAR PEACH!
 
Dan nu door naar de 04 DEAR PEACH!
Ik begin weer met een laagje basecoat en daarna 04 DEAR PEACH, 1 laagje en zie dan dit:


Na een 2e laagje zie ik dit:
 
De textuur van het lakje is precies dezelfde maar ik zal er ook een foto van maken:
 
Dit lakje is minder dekkend en iets rommeliger qua textuur.
 
Dit was mijn review over mijn 2 nieuwe lakjes , ik hoop dat jullie het leuk vonden!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten