16.2.14

Review: Essence eyeshadow 65 skeye and sand

Hey (alweer), dit keer met een review over de essence eyeshadow nummer 65 skeye and sand, ik heb hem voor €0,50 bij de kruidvat gekocht omdat, hij uit het assortiment gaat.

Het is een mooie goud/brons kleur met een paar glittertjes er doorheen, hij doet zijn naam geen eer aan vind ik, ik vind het namelijk niet heel erg op zand.

Dan nu de swatches!! In het begin geeft hij niet zoveel pigment af maar als je er een paar keer overheen gaat, geeft het meer pigment af, zoals je op de foto kan zien.

 
Het is een mooie oogschaduw voor een feestelijke gelegenheid maar, ook voor overdag kan hij ook mooi zijn voor in een smokey eye look, kortom een hele flexibele oogschaduw qua kleur.
 
Ik geef deze oogschaduw daarom ook een 8, waarom geen 10? Omdat hij veel pigment afgeeft maar, ook weer niet zoveel en vanwege de glittertjes, ik vind de glittertjes niet zo heel goed bij de kleur passen.
 
Ik snap niet zo goed waarom Kruidvat hem uit het assortiment zou halen, het is een mooie kleur met veel pigment, al denk ik dat ze in de echte make-up-wereld eerder zouden zeggen dat dit meer een feestdagenkleur is.
 
Dus, vind je dit een leuke kleur? Haal hem dan snel voordat het te laat is!
 
xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten