15.2.14

Nailart: Pastel hartjes


Hey iedereen, het is misschien een beetje laat maar, hier is een nailart met pastel kleuren en felle hartjes, lees snel verder!
Wat heb je nodig?
- Lichtgroen
- Groen
- Paars
- Donkerpaars
- Lichtroze
- Roze
- Oranje
- Rood
- Lichtblauw
- Blauw
- Nagellakremover
- Dottingtool
- Basecoat
- Topcoat

En dan nu hoe je te werk moet gaan:


Eerst haal je alle oude restjes nagellak van je nagels, zodat je 'blote' nagels hebt.



Dan begin je met de basecoat over je nagels, dit is een transparante laag lak, die je nagels beschermt tegen geel worden of het aantasten van je nagels door de nagellak. Ik heb deze basecoat gebruikt: essence studio nails 24/7 nail base.




Dan lak je, je duim, oranje, ik heb hiervoor de essence be loud 02 orange is the new black gebruikt.



Je lakt je wijsvinger lichtgroen, hiervoor gebruikte ik de essence colour & go 138 L.O.L.


Je lakt je middelvinger lichtblauw, hiervoor gebruikte ik de essence colour & go 146 that's what i mint



Je lakt je ringvinger paars, hiervoor gebruikte ik de essence snow jam 02 LILAC IS MY STYLE


Je lakt je pink lichtroze, hiervoor gebruikte ik de essence colour & go 106 free hugs

Dan wacht je tot dat goed droog is! Voor je naar de volgende stap gaat moet de nagellak echt goed droog zijn!

 

De volgende stap is namelijk een druppeltje rode nagellak (essence colour & go 115 redvolution) op een papiertje te doen en met de dottingtool (maybelline new york), 2 streepjes te zetten op je duim in de vorm van een hartje.


Dat doe je nu ook op je wijsvinger met de groen (catrice ultimate naillacquer limited edition neo geisha.)


En op je middelvinger met blauw (essence colour & go 129 the boy next door)


Op je ringvinger met donkerpaars (maybelline new york forever strong pro 05 extreme blackcurrent)


En op je pink met roze (rimmel lasting finish pro 330 Posh Pink, het etiket is een beetje scheef geplakt omdat, ik deze nagellak voor €2,- bij de action heb gekocht, ik denk dat hij daarom ook bij de action is belandt.)


En tot slot wacht je 10 minuten, tot de nagellak goed droog is en door je er topcoat overheen, voor een mooie glans, en zodat het langer blijft zitten. Ik heb hiervoor de essence fruity sealing top coat gebruikt.

 
En dan is dit het eindresultaat! Veel lakjes van essence, dus een budgetproof tutorial!
 
Ik hoop dat jullie dit een leuke foto-tutorial vonden!
 
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten