26.1.14

Review: Miss Sporty So Energetic Natural Radiance foundation

Hey,

vandaag een review over de Miss Sporty So Energetic Natural Radiance foundation, wauw das een hele mond vol.



Allereerst: het beloofd een natuurlijke glans op je huid voor 10 uur, is dit waar? Ik weet het niet volgens mij gaat het na 2 uur al glijden als je er niet een hele plamuur laag aan poeder overheen doet.

Verder zit er iets in waar ik nog nooit van gehoord heb namelijk ACTIBERRY™, een natuurlijk aardbei extract. Rijk aan antioxidanten en helpt om roodheid en irritatie te verminderen.

Hij is dermatologisch getest. Dit kan dus betekenen dat het op mensen of dieren is getest. Ik hoop het eerste geval, hier heb ik verder niets over kunnen vinden.

Dit is hoe de foundation eruit ziet het is niet veel bijzonders (van de buitenkant dan) en het is gewoon een tube waar je in knijpt en dan komt er foundation uit, soms lekt hij een beetje dat heb ik ook gehoord van andere mensen die deze foundation gebruiken.
 

Ik heb deze foundation in 01 light, deze kleur is trouwens best donker voor een light. Andere kleuren zijn 02 medium en 03 dark. Er zit 30 ml in een tube daar kan je opzich best lang mee doen dus. 

Dan de ingrediƫnten deze foto is helaas niet heel scherp maar dit zijn de belangrijkste ingrediƫnten: water, minerale olie, aardbei fruitextract en !!LET GOED OP alcohol en siliconen hier kunnen sommige mensen niet tegen!!

Tijd voor swatches! Hier heb ik een beetje van de foundation op mijn hand gedaan. Het geheel ziet er een beetje bobbelig en vlekkerig uit.
 
Hier heb ik het een beetje uitgesmeerd. Ik vind dat het nog steeds erg OP de huid blijft liggen, zeg maar dat het niet een geheel wordt maar dat het echt zo'n apart laagje is.


En hier heb ik het uitgesmeerd, de finish vind ik wel heel mooi, de dekking is goed. Hij verspreid wel een hele zoete aardbeiengeur (dat zal de ACTIBERRY™ wel zijn) waar je van moet houden, persoonlijk vond ik hem niet zo lekker ruiken en hij blijft nog in lang in de ruimte hangen waar je, je foundation hebt opgedaan.

Eindoordeel: ik vind deze foundation een 8 waard, waarom geen 10? De geur is niet heel lekker, er zitten siliconen en alcohol in waardoor hij niet voor ieder huidtype is (wat er wel op de tube staat) en hij gaat na 2 uur al glijden terwijl hij beloofd er tot 10 uur op te blijven zitten (er staat trouwens ook niet op de tube dat je er een hele plamuur laag poeder overheen moet doen). De foundation is trouwens €3,75 en ik heb hem gekocht bij de ETOS.

Nou dit was mijn review over de Miss Sporty So Energetic Natural Radiance Foundation ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten